( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, maj 10

,...men tack !

Sedan några dagar har jag slem i halsen.
Tack till det behöver jag hosta reellt.
Igår natt vaknade jag igen av hosta, denna
gång trodde jag det inte skulle sluta.
Jag vet inte vad det är men hoppas det sluta snart.

Jag har igår inte gjord så mycket, tror
orsaken är att jag gjorde ganska mycket
på helgen.
Jag har byt ut pumpen på solpanelen till
en lite starkare pump, och hoppas nu att
allt fungerar bättre.

Nu på morgonen skulle vi få våra diskmaskin,
tvättmaskin och frys, men tack till dubbelbokning
ska vi få det senare på dagen.
Nu är det bara vänta på att ser när dom kommer.

Att vara, är att vara,......ensam med dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar