( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, maj 11

Om man har lite kondition.

Sov jätte bra inatt, tack till te min fru gjorde för mig igår kväll.
Problemet i morse var att, när jag vaknade
snurrade det till så mycket att soffan
lockade mer än att sitta vid köksbordet.

Vi fick igår eftermiddag istället av igår förmiddag
våra maskiner, tvätt-, diskmaskin och frys.
Allt fungerar igen som det ska.
Nu är alla vitvaror utbyt och allt är nu från 2011.
Bara ser hur länge allt hänga med.

Poolens temperatur är nu upp till 14 grader.
Tack till solvärme åka temperatur värja dag lite.
Hoppas att temperatur åka så mycket i kort
tid att vi snart kan bada.
Jag längtar efter det, för att det skulle hjälpa
mig mycket angående konditionen jag inte har.

Att vara, är att vara, om man har lite kondition.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar