( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, maj 20

Svärförälder är underbar !!

En dag med olika bud kan man väl säga.
Först efter min fru hade åkt till jobbet fick jag
ett samtal och jag fick fixa transport för mig
till herbeta för att möta arbetskollegor av mig.
Lite sent men det fixade sig.

Eftermiddag frugan och jag hjälpt oss åt att
klippa gräset rund huset.
Jobbigt i min situation men det gick.
Fick mot kvällen besök från mina
svärförälder, inget fel med dom men
jag har haft mycket att göra idag, så
det blev inget lugnt moment för mig.
Svärförälder är underbar !!

Äntligen kvällens lugnt, hänge fram för tv
mysa och på tid till sängs, god natt.

Att vara, är att vara,... ( ja, du få fylla i själva )

POOLTEMP , KALLT !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar