( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, maj 19

Inte glömma Morsdagen !!!

Penicillin är inte världens godaste medicin
jag har tagit, fan vad äckligt.
3 dagar kvar med penicillin som innebär
cirka 15 tablett / kapsel, inte inräknad min
vanliga dos med tablett och kapsel.

Nu på söndag få vi fullt hus om jag mår tillräckligt bra.
Dotter 2 och sambo lika som frugan fyller år,
och inte att glömma Morsdagen.
3 in 1 blir det om man ser det rätt.

Jag mår tills nu bra och det ende är
att jag blir trött efter jag har tagit mina medicin.
Kvällen på soffa och frugan i fortölj  ( eller hur man
det också skriver ) titta på onödiga tv program.
Hoppas det går nu bara uppåt.

Att vara, är att vara, med pencillin eller utan,...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar