( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, juni 18

Som vanligt när man använder betapred vaknade
jag igen tidigt på morgonen.
Vet inte varför men det är bara så.
Hämtat i tidningen och sättet 3 koppar kaffe.
Det kommer tar ett tag innan frugan kommer att vakna.

Igår kväll var frugan och jag hos kompisar.
Drack lite vin, vi gubbar  tog istället lite whisky.
Den tårta jag bakade, "Holländsk prinsesstårta " var
otroligt god, tårta med ägglikör, mmmmm.
Jag måste erkänna att vägen hem var lättare att
gå en vägen ditt.

Hur det ska vara idag har jag ingen aning om
men solen skiner nu på morgonen, klocka 0500.
Poolen står i beredskap, jag tycker lite kallt i vattned
för temperatur har fallit till 17, 5 grader, och grillen
är i högste hugget.

och nu en lite hälsning till alla som läser min blogg / dagbok.
Greetings to all in USA, Great Britain, Singapore,
Finland, The Netherlands, Sweden and Germany.
I don't know all you people, but i'm Thankful
you want to read my blogg, Thanks again....

Att vara, är att vara, på hugget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar