( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, juni 17

Regnigt och kallt !

Inte mycket att skriva, inte alla dagar må man så riktig bra.
Livet försätta, och där finns chans att jag skriver
senare på dagen lite mer.
Jag känner mig som vädret, trist regnigt och kallt
Pool temperatur 18,6 grader, snart lägger isen sig !!
För att hedra min prinsessa "Anika", som födes
16 juni 1990, hon skulle varit 21 år igår, ska jag försöka
mig med bakning, vad annars än en "Holländsk" Prinsesstårta
( innehåller ägglikör ).
Jag var väldig ledsen, trist och det kändes kallt i morse,
Lyckligvis har det lite ändrat till detta moment.
Tårta blev fin och fyrkant, ingenstans står det att en
prinsesstårta ska vara rund.
Ätas ska den imorgon, dagen efter är tårta alltid mycket godare.

Att vara, är att vara, .......prinsessa ♥♥♥ ( special för dig )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar