( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, juni 6

Sveriges Nationaldag !!! Skål ??

En strålande dag igen, sol ingen vind och flaggan i topp.
Vattnet i poolen är på momentet 21,7 grader.
Troligtvis, att barnbarnen 1 och 2 inklusive Dotter 1
och hennes gubbe, kommer och bada idag.
Kattgänget och hunden försvinner idag oxå igen.

Igår och dagen innan var frugans syster på
besök, trevligt, vi hade inte sett henne på
väldigt länge.
Det blev Lång kväll med en välförtjänt glas vin !!
Jag tog en whiskey, som smaker bättre tycker jag.

Jag mår underbar, lite tröt mitt på dagen, men
efter en liten sovmiddag klarar jag resten av dagen.
Simmat varje dag, special för att min kondition
behövs bygga upp igen, efter inte ha jobbat
dom sista 6 månader.
Men som jag berättade i tidigare dagbok behövs
det bli helst en temperatur höjning av 5 grader
om det ska var verkligt skönt.

Att vara, är att vara, i topp av stången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar