( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, juni 7

Röntgen till utvärdering.

Hela familjen finns igen i Sverige, tillbaka
från Danmark ,Tyskland och Stockholm.

PS, Fick kalsonger med carlsberg tryck av
dotter1 med anhang.

Allt var underbar igår med temperatur upp
till hela 31 grader i skugga på altanen.
Jag var lite trött på eftermiddag, och tror det
kommer för jag har gjord lite för mycket i helgen.
Vi, frugan och jag, har hämtad tomatplantor och
gurka plantor hos målaren, inkl olika blommor som
frugan tänker plantera i rabatterna.

Jag har just varit på sjukan för ta röntgen till
utvärdering angående min tumör i kroppen.
Och jag har just kommit hem ,och det betyder att
jag ska ta en dopp i poolen.
Det sköna med denna värme är att poolen
har kommit upp till 23 grader, yuppie !!!

Att vara, är att vara, i poolen , sorry !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar