( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, juli 6

Algdråp.

Go morgon världen,ha en bra dag.
Jag tycker i alla fall att ha en bra dag idag.
Varit redan på snigeljakt och har slagit mitt
gamla rekord med 5 styck, nuvarande rekord 31 !!

Det tog mig en hel dag men jag fixade trappan
ner i trädgården igår, och fint blev det en så länge.
Nu bara stolpar och ledstång och då er det färdigt.

5 dager kvar att svälja penicillin, hoppas med hela
mitt hjärta att bakterie har försvunnit för gott.
Säkert blir man aldrig, men hop ska man har.

Poolen ska rengöras idag, igår har måg 1 och jag
justeras PH värda och idag blir det algdråp.
Klor halter är okej, och filter ska rengöras, och
dammsugning är en nödvändighet.

Att vara, är att vara,.....bakterie los.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar