( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, juli 4

........en klippa !!

Jag har kunde fixa betongplatta till trappa, som för en
gångs skull inte regnade bort, och ingen kattspor.
Och fixade jag handtaget med låsanordning till dörren
på pool-däck.

Senare på eftermiddag fyrade barnbarnens 2 och
sonens födelsedag.
Sockerkaka våfflor, med glass och vispgrädde har vi ätit
istället av tårta, dom sockerkaka våfflor är som godis i
munnen, mmmm... vad gott, eller inte måg 1 ??

Mulet idag igen och jag ska titta om jag kan ta formen
bort var jag har gjutet betong.
Med andra ord städa bort skiten som har blivit.
Jag mår i ganska bra form, lite trött men okej.
Jag orkar mer och mer, och ska i alla fall klippa
gräset idag.

Att vara, är att vara,........en klippa  !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar