( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, juli 8

"O' jag glömde det !!

Jag var igår barn(barn) vakt till apa 3.
Jag vet man få inte kalla sin barnbarn för
apor, men dom är som apor, söt, egenvise och alltid glömsk.
fråga; "Har du plockat bort era saker ??",  svar; "O' jag glömde det !!"
                         ( och det gäller alla 3 apor )

Norrland var idag här, lika som måg 2, vilken skulle hämta apa 3.
Det var så att apa 3 hade beställd pannkakor som mat, och
först skulle äta, innan hon skulle åka hem.
Så det blev att Norrland och måg 3 också åt med oss.
Mina pannkakor är lite speciellt !! ( säger barnbarnen )

Jag har känt mig bra idag igen,inte mycket skillnader från dag
till dag, lite trött men bra.
Snigeljakten gav jag över igår kväll till Norrland och min fru.
Dom tog inte så hemsk mycket men ändå en 13 styck.
Poolen är i 100 % läget just nu PPM, PH, Klor och Alk är
exakt hur det ska vara.
Tur man har en kemist i familjen, tack måg 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar