( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, juli 9

Livet i Paradiset.

En dag till i paradiset, solen skiner, blommor
dofter, och livet blir inte bättre än så.
Alla katterna stå i kö för att få mat, det är
vad man kalla uppfostring.

En jobba kollega av min fru var här igår för att
hjälpa mig med hjullager till släpkärra.
K-rauta begär 1200 spänn för hjullager som kostar
inte mer än en hundring ( jag köpa aldrig mer något
hos K-raute).

Fixar trappan in till trädgården idag hoppas jag.
Trappan på pool-däck är färdigt och när jag städade
i garaget hittade jag en gammal bild av min förste
Europa lastbil, sköne minne få man !!















Hoppas idag blir fint med vädret, lika fint som
jag känner mig just nu , då blir det bra.......

Att vara, är att vara, .... njuta av livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar