( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, juli 17

Original är "med dig".

All nervositet angående MT röntgen är inte borta.
I nu kommande veckan ska jag få beskedet, om där finns
eller inte, något i mitt huvud, många tror av inget, men
hjärnan finns kvar, okej nästan inte använd, men ändå....


















Jag och måg 1 fixade kranen på övervåning igår eftermiddag.
Det var regn och blåst på fredag, mulet med nu och då sol på lördag.
Nu på söndag skulle det var hyfsat bra, men om man
behövs vänta på en riktig soligt dag, kan man vänta tills påsk
och pingst faller på samma dag.....

Hoppas vi kan snart åka till smultronstället i söderköping......
En trevligt utflukt, som ska upprepas "en gång till" i sommarn.
Nästa utflukt blir förhopningsvis att jag med mågerna ska
till nysjön för att fiska ädelfisk ( regnbåg lax och öring ).

Jag mår efter omständigheterna bra, om ni undrar.
Diskutionen igår kväll gick över att vara, är att vara,....?
Månge förslag kom på bordet men original är "med dig".

Att vara, är att vara, .......tills påsk och pingst faller på samma dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar