( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, juli 31

Statistiken bevisar det !

Igår var inte en av mina bäste dagar, jag vet inte hur jag ska
beskriven allt, men det var skit...
Jag har igen sovit halva dagen bort, inte roligt för resten av
familjen, jag ber om ursäkt för det.

Dotter 3 var med sambo och katterna på besök nästan hele dagen.....
Dotter 1 är i lumpen som Lotta.....vet inte vad kommit i henne......
Dotter 2 är uppe i stugan med sambo.....vad dom gör där vill jag inte kommentera.....
Och sonen vet jag inte, för att vara ärligt.....men vad jag vet är;

Statistiken bevisar att jag är unikt !!

Hur många finns det som heter som du i Sverige?
I sökningen ingår personer som var folkbokförda i Sverige den
31 december 2010 exklusive de personer som då hade skyddad identitet.
Det finns 1 personer som har mitt efternamn, och det är JAG !!
Om du vill kolla själva kan du gå in på följande www adress;
http://www.scb.se/Pages/NameSearch.aspx?id=259432
Kanske du är också unik !!

Att vara,är att vara,........statistisk !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar