( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, juli 14

uppehållstillstånd till Spanska mördar sniglar.

Inte klokt hur många sniglar det finns i Sverige, undrar 
om alla har uppehållstillstånd, och nu pratar vi över den 
Spanska mördar sniglar.
Jag har arresterad och avrättat, över 25 styck/dygn, i nu en
månad, 30 x 25 = 750 ( och det bara på vårt tomt ) x
administrative kostnad., 750 x 45 kronor = 33.750 kronor, man
kan bli rik på sniglar !!!

Någon intresserad av detta affärsidé, då är du välkommen
att köpa rättigheten av mig.

( Detta gäller också med frukt-flugor, regn-flugor och
åsk-flugor och vanliga  flugor, ända skillnad är att administrativa
kostnaden för flugor är bara 20 kronor.)

Jag mår bra som ni ser,lite påverkat av tabletterna kanske, eller
solsting ?? Men man ska aldrig låta en affärsidé går förbi utan
att presentera den.
Där är nu 1 dag kvar till MT röntgen, och ja jag är nervös för
vad dom kan, men inte kommer hitta, fluga på linsen :som min
fru säger.

Jag har beställd 2 böcker och cigarett fodral till min fru.
Vi har hämtad gräsklippare igen, han hade en kabel som var
lossad, och därför ville den inte starta med nyckel,
monterings fel......

Dagen har gått lugnt och utan store problem, jag var lite trött
på slutet av dagen, men det är inte konstig.
Jag kan nämligen inte sitta stil och vänta, jag måste ha att göra.

Att vara, är att vara,........att vara !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar