( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, augusti 27

Allt är som det ska....tror jag.

Jul är för mig redan i fullgång, nu menar jag inte
alle pyssel med julsång, pynt och julmat, men jag hålla
på med att fixa en nytt dörrhängare till Jul.
Med papier-maché försöker jag att göra en julgumma
som kommer hängande på dörren med julen.










Om allt är som det ska, då ska hon ser ut som bilden.

Måndag in på sjukan, en vecka tortyr med protes
i munnen och liggande på special madrass, för
att få min strålning, Jag få väl ta det som det kommer.
På jobbet klagar dom över det meste, om jag läser på
facebook klagar dom över allt, så jag har skrivet en inslag
som ser ut som följande;





Det konstiga är att dom som
klagar "inte" har reagerade
på inslaget, och bara dom
dom som "inte" klagar...













Att vara, är att vara,...  en julgumma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar