( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, augusti 20

Som det ska vara ?

Sluta regna gjorde det inte, gräset blev till lera, ölen
var kallt ( som det ska vara ) lika som ute temperaturen,
ljudet var som vanligt för högt, och varför använda dom
storbildsskärmen bara till reklam, förvånande var att där
var ändå so mycket folk.

Linköpings stadsfesten med Rix fm, tja vad ska man säga..
Kul att linköping organisera ett stadsfest, men varför en
vecka efter alla började jobba och skola igen.
En månad tidigare skulle vara bättre för alla, inkl vädret.

Jag mådde bra, jag sov i två omgången på dagen för att vara
säkert jag skulle orka kvällen.
Darför är det så synt att regnet inte slutade före vi var hem igen.
Dotter 3 skjutsade oss fram och från festivalen, tack du är snäll.

Tove Styrke, bra röst, söt tjej och bra uppträdande, tummen upp.
Dom andra artisten var bra med, men synt att musiken var
så högt, man förstår nästan inte vad dom sjungen.
Tinnitus måste vara en bra anledning för att sänka volymen....

Vad idag kommer att ge, ingen vet......hoppfull är jag med
vädret, lite sol och värme skulle behövas.

Att vara, är att vara,..........hoppfull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar