( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, augusti 19

silikoniserat eller siliconerat ?

Efter en dag fullt med glädje, fick vi igår gå tillbaka till
realiteten, realitet är att jag har fixat fönsterbänken i
barnbarn 3's sovrum ( i sommarstuga ).
Dörrkarmen på plats igen, och siliconerat köket, allt på en gång.
Jag vet att det är silikoniserat, men siliconerat låter bättre, det
tycker jag i alla fall.

Dom "och då mener jag kommunen" har redan tagit bort sly och
timmer, som blev efter röjning i skogen, dom har tagit alla träd
som vi hade begärd dom skulle ta...
För mig blev det är bra tillfälle att röja sly och små träd, rund vår tomt.
Nu blev det så att vi har till senare på kvällen sol i trädgård och
på solpanelen.



Ikväll blir det festival tid och tillsammens med måg 3's föräldrar
ska vi ut på stan, linköpings festival som dom kallar det.
Titta och lyssna på "TOVE STYRKE" och kanske på andra artisten.
Äta lite och kanske en eller två öl ??

Att vara, är att vara, .....titta på TOVE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar