( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, augusti 14

Som en vattenfall.

Igår var lördag, 13:e augusti, 8 månader sedan jag
fick beskedet och förste gången jag glömde att ta
min medicin klocka 20:00 på kvällen.
Vi kom på det, rund klocka 22:00, biverkning var att
jag blev lite konstig  huvud, rund-snurra och yrsel...

Jag sov i cirka 5 timmer, innan jag var klarvaken igen.
Tack och lov var yrsel och snurra borta.
Okej lite jobbigt att bara kunna sova i 5 timmer, men
bättre 5 timmer än inget.

Igår har måg 2 och jag färdig ställd vad han och hans far
påbörjade för igår, täta taket på stugan vilket var som ett
vattenfall när det var regnigt.
Före ägare har lägt takpapp övanför läckterna så allt
vatten rinner i vägerna, könstig och dumm byggen...












Det är kvar mörkt ute när jag skriver detta, men
så snart solen är uppe, blir det väl att jag ska lägga
mig en lite stund till för att sova 1 a 2 timmer.
Blir det i alla fall en 7 timmer somn om man räckna ihop dom.

Att vara, är att vara,......vaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar