( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, augusti 15

..,men ändå inte.

Det var en bra dag igår, skönt väder, okej ingen sol men varmt.
Jag har slipat och grundmålad en av två trädgårdsstolen som
kommer från måg 2, han tycker dom är fulla, men han har inte
sett slutresultatet än, jag kommer lägga ut bilder när dom är
färdiga... silver-grå med ek-plankor.










Vi hämtade barnbarn 2 från bussen på resecentrum, hon har
varit hos sin pappa i Stockholm för 4 veckor, tror hon är glad
att vara hemma hos mamma igen...

Vaknade nu på morgonen av ont i magen, tror det betyder
att det blir flera toa besök idag, kanske jag blir av med
en 4 eller 5 kilo, jag vägde mig igår och jag var 99 kilo !!!
Det är cirka 14 kilo för mycket tycker jag, men jag kan acceptera
90 kilo om det behövs !!

Idag kommer gubbarna från kommunen för att titta vilken trä
dom kommer att fälla, jag har 7 trä som önskning, men blir
redan jätte glad om dom tar dom 2 vid vedkapen.
Då har vi cirka 1,5 timmer mer sol på kvällen vid poolen.....










Att vara, är att vara, ......nedfälld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar