( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, augusti 12

Tabletter och kapsyler.

Inte mycket att skriva över,...
Jag har städat inomhus och tomt lekstuga på bråte.
Jag hoppas att nästa vecka blir ännu lugnare, men
vi få väl se om det bli så......

Om man tittar på temperaturen, ser man att sommaren är nästan
slut, vi har haft nu  tre dagar i rad temperaturen under
10 grader ( på natten ), inatt var det 7,8 grader.
Badtemperatur har sjunkit till 16,9 grader och det är
nästan frystemperatur............brrrr.

Jag har inte må bra psykiskt på flera dagar nu, allt har att
göra med MT röntgen och den strålbehandling jag kommer
att få i slutet av månaden.
Okej jag har haft strålning för, men ändå....
Att igen fått besked att något finns i huvud, och inte vet
några exakta information, det gör mig galen.

Nu är det tack och lov bara två veckor kvar till behandling
så jag få väl vänta och ser hur det utvecklar sig.
Jag tar mina tabletter och kapsyler med medicin, för där
finns väl inte mycket mer jag kan göra själva....
Allt finns i händerna av läkare på sjukhuset och det är som
skräms mig mest.

Att vara, är att vara, ........Lugnt

2 kommentarer: