( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, augusti 11

Nya Zeelands resa.

Riktig höstväder ute, kallt ( 11 grader ), och regnigt.
Inte riktig badväder om man få säga, men det kommer
igen innan slutet av september, 1 månad kvar.

Igår har jag fixad en tavla, tapetserad en del av vägen
i data rummet och hängt upp alla broschyrer och papper som
inte passade i boken jag hade gjord om Nya Zeelands resa.
Lite kaotisk kanske, men jag fick ett bra översikt av våra resa.

Jag börja må lite bättre, tror det har varit lite för mycket av allt
dom senaste dagarna, mycket folk, inget besked om behandling
och vädret som inte var på sin bäste.....

Vad jag ska göra idag, det är en frågetecken.
Dotter 2 och sambo har gäster i stugan, föräldrar av måg 2 är
på besök i linköping.
Dom skulle komma bada idag i poolen, men jag tycker att
smärtgränsen går vid 20 grader, nu på morgonen är det 17,8 i vattnet.

Att vara, är att vara, över smärtgränsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar