( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, september 23

Middag i lyxförpakning

Om man inte gör allt för mycket på dagarna, blir det svårare
och svårare att skriva denna blogg / dagbok.
Psykisk och mental mår jag bättre, och bättre för dagen.
Som du kunde läsa senaste veckor har jag inte må så bra.
Men allt börja ta sin vanliga kurs igen, uppåt inte ner...

Akvarium pumpen hade lagt av igår, så vi tillbaka till butiken
och vad tror du, hon från butiken fick den igång igen.
Till mekonomen och beställd nya bromsskivor till frugans bil, den
låter och jag är övertygad att det ljudet kommer från bromsskivorna.
Bromsklossar har redan byt för nån vecka sen, men........
Nu bra hoppas att en av mågarna kan hjälpa till att byta dom.

Det är fredag idag, och det betyder att jag kommer att få
besök av hunden igen, före gången gick det bättre för han
ville gå ut med mig på promenad, titta hur det går idag.


Imorgon finns möjlighet att jag går på STCC med dotter 1
Men jag vet inte om jag orkar en hel dag, för vi har på kvällen
en lyxmiddag ( på prov ) hos dotter 2 ( dotter 1 kommer oxå )
Efter före veckans fredag, den som jag var i Södertälje, har jag
varit utslagen i 3 dagar, en det vill jag inte upprepas denna gång

Att vara, är att vara,....STCC ELLER HUR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar