( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, september 22

reklam

Nu efter 10 månader, har man kunna upptäcka flera saker som t.ex;
som vilken är dina vänner eller inte, jag pratade igår med en "fd" eller
"gammal" kollega, och han erkännande att han skämdes för att inte
har tagit kontakt med mig tidigare, bara för att han inte vågade....
Jag accepterar det naturligtvis, det är inte lätt att ta kontakt med en
person om man inte vet hur man ska reagerar....
Nu vet han att jag mår kanske bra, och är på rätt väg med behandlingen.
Hoppas nu bara att vi kan behålla kontakt i framtiden.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
REKLAM
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Hur vet du att det här inte är ett falskt meddelande?  Ett meddelande
från mig innehåller inte ditt förnamn och/eller efternamn. Jag kommer
inte att be om känslig information som lösenord, kontonummer eller
betalkorts information. Om nån ber dig posta privat och känslig information
är det oftast ett bedrägeriförsök. Tänk på att inte klicka på några länkar
i misstänkta meddelanden. Meddela mig endast om "du" vill,  meddela mig
endast "frivilligt" all information, hur jag kan tömma ditt bankkonto.
All information kan skickas direkt till min email.....Tack.....

j<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
SLUT REKLAM
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Jag läste att facebook tjäna pengarna på viss inlägg folket skriver, det är
därför jag tycker att lite reklam på min blogg är ett bra sätt att tjäna lite pengar.
Allt är frivilligt, men jag menar det seriöst /// ahum ///

Igår var dotter 2 ( med sambo och barn ) här på kort besök, vi ska vara
provkanin hos dom på lördag...provkanin angående lyxmåltid.....
Sonen var här för att lämna kattis, och hon stannar här till söndag, kanske
lite längre men det ska tiden visa, sonen ska till Göteborg av alla ställen..
Hoppas alla våra katter acceptera kattis denna gången, lill-katt är väl den
som har det svåraste att acceptera kattis...

Att vara, är att vara,  utan reklam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar