( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, september 19

Raka / klippa....???

Söndag morgon började bra,.. lång konversation med gammal
kompis i Norrland ( Luleå ), han kommer ner för att vara här i 2
till 3 veckor...
Hoppas vi kan möts och ta oss in till stan nån dag, hoppas att
möjlighet finns, att gå till Dennis "barber-shop"..... raka / klippa....???
Okej jag har inte mycket hår på huvud, men raka är en möjlighet....och
kanske jag kan få målare och mågar med ????  Vet nästan säkert att det
inte kommer att bli en problem....












Det känns i huvud, // som dom säger //, ska det mellan den 8:e och 21:a dag
efter strålbehandling vara lite jobbigt, och det är det, huvud snurrar som jag
har druckit redan för mycket.
2 dagar i rad med mycket att göra, fredag hela dagan i södertälje på
jobbet, ( på besök ), och igår fika på stan, och besök av barn med
barnbarn på kvällen.

Sondag, en rast dag som behövdes, jag har läggit på soffan och sängen i
några timmer, kollat hur mörkt det var på insida av mina ögonlock....och
jag kunde konstatera att det blir "ganska" mörkt med stängda ögon.....
Tur med det är att man sovar mycket bättre när det är mörkt.

Hoppas nu på måndagen att allt blir lite bättre.... men först ska jag
sätta lite kaffe, och dricka den, ta i tidningen och försöka läsa den, skriva
denna blogg och hoppas att....... ( som jag redan skrivit ) allt blir lite bättre.....

Att vara, är att vara, .....Norrlands inspirerad " fftjfuu "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar