( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, september 18

6 rätt V75

Go morgon världen, söndags morgon och sovit som en gris.
Gårdagen var frugan, jag dotter 1 och anhang på stan och
njut av en lite kafferep. och allt det vid som jag tror var gammal
stadsmisionskyrcka ( hornet snickargaten / ågatan ).

Dotter och anhang gick efter det vidare titta på andra saker och
frugan och jag gick efter en lite omväg hem igen.
Jag har försökt hitte på internet ( mekonomen ) delar till
frugans bil, som bromsskivor etc. men deras hemsida verka krångla.
Så nu ska jag göra ett nytt försök...











Idag skulle det bli lite regn så jag vet inte hur eller vad vi ska göra idag
men det bli något i alla fall.
Efter "stor" vinsten på V75 ( 6 rätt ) blir det väll att man ska fundera vad
men skulle vilja göra med alla pengarna som man inte har vunnit.
7 rätt gav 216 kronor, 6 och 5 rätt går vidare till jackpott nästa vecka.
Äntligen 6 rätt och då ingen utdelning, typiskt....

Att vara, är att vara, .....typiskt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar