( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, oktober 10

2 att vara exakt

Det är inte vanligt, men helg dagar tycker jag är ingen tur dagar
för mig, Lördag var helvete för hitta färgpatron, det tog mycket
kraft från mig, Söndag varöver huvudtaget ingen bra fysisk dag, ont
i arm, bröstet och nacken, tror och hoppas att det är bara eftervärk
från kramp-anfallet jag fick på torsdag.
Om att få barn liknar den kramp-anfall jag hade, vet jag nu hur det
är att få barn, .( 2 att vara exakt )...jag tycker synt om kvinnor, men
dom få i alla fall nåt finn tillbaka för smärtan, ett underbar barn.

Jag kollade lite tillbaka på bloggen jag hade skrivit och upptäckta
följande vilket jag har skrivit;

"Onsdag 26 januari 2011",.... 
Vaknade klocka 5 ( -13 grader kalt ). Många tankar i huvud på
mig just nu. Efter beskedet att det finns hop att få tumören bort
( 95 % säkert ) ur mitt huvud och bröstet, ska mina tankarna ut till
familjen, vänner, bekante och kollegor som stödjer mig.

Nu idag vet jag att 90 till 95 % av alla cancer in min kropp är borta
och "bara" 5 till 10 % kvar står, är det kanske roligt att läsa tillbaka
i tiden, inte för den tiden var roligt, men för att den blev bättre
de längre tiden gick

Idag ska LAH höra av sig angående dom nya tabletter, Kepra heter
dom, ( jag har skrivit tidigare om dom )och då få vi se om jag ska
behöva ta dom eller om jag ska höja dosen med Fenantoin istället.
Fenantoin är den tabletten som motverken kramper och min kropp
har accepterad den, med Kepra måste jag göra nya tester igen
och se om mina njuren etc.. acceptera den.
Jobbigt situation........

Att vara, är att vara,.....optimist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar