( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, oktober 4

JIPPIEEEEE

Måndagen började ganska bra om man tänker på
omständigheter, fackförbundets ordförande ringde angående
min brev som jag skickade...( ni kunde läsa den för två
dagar sen på min blogg )
Dom kommer att hjälpa mig i fortsättningen lovade dom.
Jag har mer möjligheter att få hjälp med ersättning äntligen
fackförbundet, jag fick oxå en nytt läkare intyg som gäller
till och med 9:a januari nästa år...
Och som redan skrivit igår en lite repris.....

Jag har varit igår på sjukan för ett samtal med läkare, och
det gick mycket bättre än förväntad.
Läkare berättade att 95% av min (cancer) tumör har
försvunnit...... behövs jag säger mer ????

Reaktioner som jag fick när jag berättade till barnen och barnbarnen
att min cancer hade försvunnit för 95 %;
Dotter 1- Underbart !!  ///  Barnbarn 1 - Fan vad skönt !
Dotter 2- Du blir inte av med oss så lätt !!
Dotter 3- Grattis, ska du ha en docett med larm ?
Sonen - Var har du tappat dom 95 % ???
Naturligtvis fick jag många reaktioner från vänner m.m..och jag tackar
er alla.... nu är det "bara" 5 % kvar att fajtas för, så hålla tummarna att
dom 5 % oxå försvinner.

Nu tisdag hoppas att jag kan klippa gräset färdigt och
ta bort slangarna som sitter på poolen... ( slangarna som
koppla poolen med pumpen ), för pumpen är redan bort tagen.
Ska ringa med jobbet idag, berätta goa nyheter och titta
om jag kan följa me med nån förare i kort framtid, för
jag saknar jobbet kanske mycket..

Att vara, är att vara,...i repris.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar