( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, oktober 3

Plocka pumpen

Kändes lite konstig på söndagen att plocka pumpen från
poolen bort, särskild om det är temperatur upp till 23 grader.
Men nu är badsäsong riktig slut.
Klippt gräset på baksida huset, troligtvis om det inte blir
för mycket regn, klippa jag resten idag..

Idag ska jag till sjukan för att ha ett samtal med min läkare
angående tumören etc..etc.. innan jag ska träffa honom
ska jag ta röntgen bilder för utvärdering av tumören.
Okej jag tycker med att den mening låtar lite konstig, men jag
tror att det är på rätt svenska skrivit, nu få jag väl kommentar,.
... eller hur ?
Jag har sovit jätte dåligt inatt, troligtvis för att jag har en samtal
med läkare idag och jag är som vanligt nervös om vad han
kommer att säga, jag vet att jag inte behövs vara nervös men är
det då.......

Att vara, är att vara,....nervös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar