( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, oktober 2

K4N 0U L4S4 03774...?

5ON046 I63N, HOPP45 0U K4N L4S4 03774...
OM 0U INT3 V3T H4R 0U 3TT PRO8L3M.
Bara lite kul för att starta dagen, det är en bra träning
för hjärnan att fundera vad stå skrivit.

Jag har med måg1 igår byt bromsskivor på min frugans bil.
Byt ljusrelä mellan sonens och frugans bil, i fugans bil
fungerade den inte, men när jag byta den med sonens
fungerade den plötsligt, så nu har sonen frugans relä och
frugan har sonens relä, och båda fungerar.. så spara man pengar.

Efter att har byt skivorna på bilen fick jag ta en rast på soffan
och det betyder att jag inte klarar av för mycket ansträngning.
Det går bättre för värja dag, men jag är inte nöjt med det.
Jag skulle vilja kunna göra alla vanliga saker igen utan
jag bli total slut av ansträngning,

Naturligtvis har jag spelad på V75 igen, och gissa vad ?
halv Sverige van med 5, 6 och 7 rätt igen, ja jag hade 5 rätt
och det var ingen utbetalning.....igen.
Idag är en extra V75 så kanske idag ???
Jag ska idag i alla fall ta bort pumpen från poolen, 2 oktober
är väl en bra dag att avsluta badsäsongen... eller hur.

Att vara, är att vara,.... NUMM3R15716...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar