( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, oktober 27

Varm kopp brun smörja

Inte mycket att berätta,....
Jag har varit väldigt lat igår, sovit på soffan, sökt på
internet efter julklappar, och hittat, och beställd, nu
bara vänta tills det blir levererad fram till dörren.
Ja du ser att jag har haft en jobbigt dag....

Idag var jag tidigt vaken, tidningen har inte kommit än.
Och nu sitter jag med en varm kopp brun smörja
och skriver i min dagbok / blogg.
På ett sätt, er det bra att jag är tidigt vaken, för jag ska
imorgon åka med en kollega / kompis i lastbilen till
Holland, bara över helgen, jag är tillbaka igen på måndag.

På väg till Malmö






 





Vi startar fredag morgon rund klocka 0900 från linköping.
åka upp till Södertälje, och där i från åka vi rund klocka
2400 fredag kväll mot Malmö.
Färjan klocka 1000 lördagsmorgon och åka igen från färjan
klocka 1900, vi är i Zwolle NL cirka klocka 0200 på
söndagsmorgon, sova, sova, sova,....

In på färjan












Ca klocka 1900 från Zwolle igen mot Travemünde var
färjan går klocka 0200 eller 0300 söndags natt ( jag vet inte
hur dom gör med sommar-, vintertid ) och är i Malmö ca
klocka 1200 på måndag, hemma igen rund klocka 1800.
Det är vad man kan kalla en snabbt besök i Holland.
Bara så ni vet kommer jag inget skriva på lördag, söndag
och måndag, för jag har ingen internet troligtvis.
Hoppas jag kan handla lite vin och tobak etc..etc..
det blir väl siste chansen före jul i år.

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                    X

Att vara, är att vara, .....på till Holland.

1 kommentar: