( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, oktober 28

JULPAKET

Så var det dags, idag blir jag hämtad vid mörlösa-
rondellen, och åka upp till Södertälje var jag ska sova.
På kvällen åka kollegan och jag ner mot Holland.
Frugan ska skjutsa mig till rondellen och då blir hon
fritt från mig till måndagskväll, skönt för henne...

Inatt har jag inte sovit så länge, men det är väl okej
för jag ska vara vaken kanske hela natten...
Medicin och drog-intyg har jag med om ni undrar.
Igår en lugnt dag, mycket på soffan, och på efter
middag till postutlämnings ställa " flamman " för
att hämta JULPAKET jag har beställd

Tidningen är som vanligt sent eller det är att jag är
tidigt vaken, vilket som helst skulle jag säga.
Titta på dator var bilarna är, så jag vet när dom
är i närheten av linköping, så vi kan åka till rondellen.

det blir nu att möjligtvis jag inget skriver i bloggen
på ett par dagar, men vi få väl ser.
Har en bra helg på er allihopa......

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                      X
Att vara, är att vara, .....på G

1 kommentar: