( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, november 22

? ( frågatecken )

Soligt, vindstil och en hälsa som kändes bra, ja så började
min måndag morgon. ( inkl kaffe och tidning )
Sovit till nästan klocka 0600, jag vaknade från min frus
larmklocka ( jobbigt att människor behöver jobba ).
Okej lite sarkastisk, men vad tycker du, om man kan
och vill sova längre, jag har varit nu i ett år, värja dag
tidigt vaken, nu vill jag sova............

Fixad takbelysning i vardags rummet och varit hos målaren.
Idag är nästa möte med honom.....då ska vi slipa och
spackla, sätta gångjärn och vem vet, kanske grundmåla.
Igår har vi limmat ihop stolen, så det blir spännande
att se om det hållit ihop....
Ansiktet kommer förhoppningsvis torsdag denna vecka.

Att vara, är att vara,....nästan färdigt.

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                             X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar