( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, november 23

Trött, trött, trötZZzzzzzzzz...

Otroligt trött nu på morgonen, jobbet i två dagar med
stolen hos målaren, igår; spackla och slipa, spackla
och slipa, justera, och slipa.
Nästa gång blir torsdag, slipa och grundmåla ( vit ).
Det kommer att bli en riktig gammaldags barnstol.

















Vad jag kommer att göra idag är klart för mig.
Vila, och ta en tupplur på soffan, förlåt !
Min kropp mår jätte bra men otroligt trött, man kan
märka att jag inte har jobbat på över ett år.
Total ingen ork och kapacitet att jobba en hel vecka
men det är väl inte så konstigt tycker jag.

Vet inte så mycket att berätta för nu, men det kan
komma senare idag, så kolla om jag har skrivit
då något in mitt blogg / dagbok.
Har en trevligt dag om vi inte ses mer idag.....


Att vara, är att vara,....trött

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10
                                                             X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar