( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, december 16

Att behöva vänta...

Efter 50 dagar vänta, fick jag igår en e-mail att jag
kan förvänta min paket, någonstans nästa vecka........
Blir naturligtvis på fredag, 5 minuter innan terminalgods
från bussgods stänger, God Jul......
Det "kostade" mig 23 e-mail skickad till dom, och som
var ungefär som följande;

NÄR ÄR PAKETET I LINKÖPING ?, JAG VILL DIREKT
SVAR OCH INGEN BORTFÖRKLARINGAR.....

All behöver ni inkoppla DHL för leverans, där skiter jag i.
Vem fan tror ni att ni är?... att behöva vänta i över 40 dagar
för en paket ska komma fram....
ingen hälsningar,...
.


Igår var en bra dag ändå, tagit ner Rön för igår, och körd
igår resterna ( ris ) till tippen  ( okej frugan körde ).
Nästa projekt blir att lasta släpkärra fullt med saker
och grejer som finns lagret i skogen sedan minst 25 år.

Idag ska LAH komma igen för prov etc etc
börja känna mig som en nål-kudde, jag börja
snart läcka på alla sätt... sönder stycken....
Jag tycker synt om mig.....buhhuhu...











Att vara, är att vara,.....utan paket ....än

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar