( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, december 17

Flaska whiskey..

Som dom flesta av er vet, har jag och familjen haft
ett år av helvete, dåliga nyheter följd varan i snabbt
tempo, så nu är det dags för något nytt.
Från och med idag har jag bestämd att det ska ändras,
jag ska vinna på triss, lotto, trav och all annat som är
möjligt, i ett år frammåt, jag och min familj har förtjänad
det......tycker jag.
-----------------------------------------------------
Varit titta på en annan bil före helgen och diskuterad
med frugan hur vi ska göra, angående att jag
inte få köra... Nu har vi byt in min bil  ( och hennes )
och beställd en ny / en Kia Venga Komfort.
Den ser ut som något mellan min och hennes bil.
-----------------------------------------------------
Historien bakom min paket, jag beställde en speciellt
flaska whiskey till en kompis i augusti vid bolaget.
Dom kunde inte leverera den, så jag beställda den själva
via internet och anlitade ett fraktbolag, nu efter 50 dagar
har jag kvar inte min paket, för att vara säkert beställde
jag en extra i början av december och anlitade en annan
fraktbolag, den hämtade paketet på tisdag ( 13 dec.) och
levererade det hem på fredag ( 17 dec.),man kan tala
om skillnad i logistik, nu bara vänta på första
beställningen, hoppas den hinner innan nyårsafton
-----------------------------------------------------










Att vara, är att vara,.....med dig

1 kommentar: