( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, december 1

Skäms nästan

Jag vet att jag inte skrivit mycket igår, men jag var
så trött, jag sov åtta timmer men skulle behöva
minst det dubble, tycker jag.
Fixad klappen till frugan för det störste delen, och
nu är allt färdigt för julafton för min del......

Jag vill ha paket







Rund klocka 10.00 var jag igen hos målare för att
färdig ställa barnstolen, för nu finns bara resten kvar....
Problemet var endast, när jag kom hos honom var
färgen vi målade igår, inte torr än....
Så vi får vänta en dag till för att börja med ansikten.

Jag har lägt mig på soffan på eftermiddag för jag var
så trött, den lite stunden blev nästan 4 timmar, jag
skäms nästan ( om det var inte så skönt att sova ).
Kroppen känns nu i alla fall utvilad och frisk igen.

Kvällen var att titta TV, arge snickaren och grand
designs ( är människor som bygga sin drömhus).
Fattar inte varför en drömhus måste vara på minst
250 kvadrat meter, skulle räcka för mig med 100...

Att vara, är att vara,.... utvilad.












1  2  3  4  5   6  7  8  9  10  11  12  13  14  
M
15  16  17  18  19  20  21  22  23  24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar