( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, november 30

Liten budbil, stor lastbil

En solig men blåsigt dag var det på tisdag, posten
ringde mig på morgonen att dom hade en paket för
mig och dom skulle vara hos mig rund kvart över tio.
Jag förväntade mig en liten budbil, men en stor lastbil
kom med min paket ( 5 X 10  X 12 ), det ende vad
man kunde göra är skratta åt det.

Efter leveransen från posten gick jag till målaren.
Måla och slipa eller slipa och måla stolen, nu är det
bara ansikten kvar att göra, vilket är störste jobbet.

Att vara, är att vara,.... 5 X 10  X 12 .

Skala för hur jag mådde igår, 1 är dåligt, 10 är super,
1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10                                                                   
                                                       X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar