( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, december 27

Tredje juldagen ?

Tisdag igen eller för många en "måndag", arbeta...
Önskade jag kunde säga detsamma, men läkare
tycker att det kan ta en tid innan jag kan jobba igen.
Och att jag inte få köra gör det inte lättare för mig.

Idag blir väl den dagen att jag ska städa ut garaget.
Och det för att på eftermiddag vi ska hämta ut en
ny bil ( Kia Venga Komfort, en vit ).
Båda frugan och jag nyta i bilen till en ny, spännande.
Vi har redan en namn för vår nya älskling, TUFFA.

Önska bara att det slutar blåsa, inte roligt...
Nu ska vita en titt i tidningen och ta en svart
kopp smörja, ha det bra, vi hörs imorgon....

Att vara, är att vara, på mån uh -tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar