( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, januari 12

Konstige genomsnitt

Igår var jag på efter middag en snabbis till målaren.
Först och främst för att visa mina skedar jag har gjord
hemma, och för att kolla om deras elräkningen ( se inlag
från igår ) hade samma konstige genomsnitt som vårt.
Och gissa vad.........det hade dom !!!

Jag har haft ganska ont i bröstet tack till hostan
Lah har ringt mig på eftermiddag för att kolla om tillståndet
har fått nån ändring, vilket det inte ha gjord.
Jag är nu på min fjärde dag med penicillin och sex dagar
står kvar, jag hoppas det hjälper och jag blir av med den
envisa hostan.

Vad jag ska göra idag, har jag ingen idé om, än så länge.
Först ska jag ta en kopp kaffe och läsa tidning ( och som
värja dag behöver jag ta min medicin - 6 styck morgonen
och 7 styck kvällen ).

Att vara, är att vara,.....éåäö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar