( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, januari 5

Liten missförstånd

Förkyld och ont i halsen, men ingen feber...
En riktig gammaldags förkylning, vad ska man göra.
Tror det finns bara en lösning på det, att ta en
stor varm whiskey, honung socker och citron.
Svettas gör man från det, men man blir av med
förkylning.....

En liten missförstånd mellan mig och LAH, jag trodde
att dom skulle komma igår kväll, men det var att
dom skulle ringa, inget stor missförstånd men ändå
jobbigt, dom ska fixa nytt läkare-intyg och nytt recept
för medicin till mig.

Som lovad visar jag nu först lite av det jag har gjord
hos målaren,
Bild 1 visa av dom skedar har jag gjord hemma.
Bild 2 ser ni några skålar jag gjorde

          Bild 1          











Bild 2









Att vara, är att vara, ..förkyld ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar