( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

onsdag, januari 4

Fågelmatnings maskin

Varför finns där ingen "NIX" för e-mail ? Börja bli trött på all
dom personer som säger att jag har vunnit eller kan låna
billigt etc...etc..., Kom nu inte med, att sortera med spam
filter, för ni vet lika bra att det inte fungerar !!

Det var en skön dag igår, Jag har varit som vanligt hos min
kompis målaren, för nästa lektion i svarvning - jag kommer
senare i veckan lägga ut lite bilder - inkl. skedar jag har
gjord -, och nästa projekt blir troligtvis en fågelmatnings
maskin.....
Ideet finns på ritning, nu bara börja bygga, kul projekt !

Men nu på morgonen kan jag ta min skridskor på, vår
gatan är som en isbanan, LHC eller liknande ishockeyklubb
kan komma träna på vår väg.
Regnet och frusen mark skapa bäste is förhållande.
Hoppas resten av världen har mindre halka problem på vägen.

Ikväll ska LAH komma, för en kontroll och skitsnack.
Trevligt att läkare / sköterska kommer för att se om
patienter mår bra och behöver någonting t.ex. medicin.
Jag behöver nya recept till medicin och en nytt läkare-
intyg, vilket utgår den 9:e Januari......
Ha en  trevligt dag, och kram.

Att vara, är att vara, ute på halt is.....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar