( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, januari 9

Mysfaktor.

Snö ( ca 3 cm, bättre än inget ) och minus graden...
Förste jag gjorde igår morse var att börja elda i köksspisen
för att värma huset ( endast för mysfaktor ), inte för att det
behövs, men det luktar så gott, och det blir sån skön värme.

Jag har fått sedan för-igår lite problem med min axeln igen.
Det känns samma som början av före året....inte bra.
Nu hoppas jag bara att det är bara en biverkning av den
förkylning jag har blivit drabbat av....hålla tummarna.
Jag har kontaktat LAH om det och dom ska kolla om det
kan vara en biverkning eller annat..

Kvällen var trevligt, Sambuca ( bra för halsen ) julmust
och tv tittande mer behövs inte om man inte är 100 %...

Att vara, är att vara,.....på bättringsväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar