( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, januari 2

På positiv humör

Det blev en lugnt och finn dag igår, inte hade vi en
baksmälla, för så mycket drickande vi inte, jag inte
i alla fall, nån måste har kontroll över medicinering...
Vi kom hem mellan klocka 1200 och 1300, med taxi.
Taxi blev billigare än vi trodde, 301 kronor från
lambohov till hem - han glömde sätta mätaren -.

Norrland med mor var igår på besök, vi hade en jul-
och födelsedags present till Norrland, han fyller 4 dagar
efter mig sin födelsedag....
Med andra ord han åka upp igen lördags, på min
födelsedag.....

Vi ska börja detta år med bra nyheter, och förutsättningar
något annat accepterar jag inte.... ingen dåligt nyheter
eller dåligt diagnos mer......

Att vara, är att vara, på positiv humör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar