( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, januari 3

Krönika 2011

Tiderna susa förbi >zooooom> redan den tredje januari.
Snö är borta igen, men vi har haft snö i alla fall.
Jag varit igen hos målaren igår, svarva och färdigställa
skålarna jag gjorde " före" året, hahaha.....

Krönika 2011 >

Januari- Prognos; två svullnaden i huvud en tumör i bröstet
              du har högst ett år !!
Februari- Förste behandling av cellgift, med flera kompis till
              whiskymässan.
Mars- Ca 35 strålbehandlingen på bröstet, Barnbarn till Spanien
              tillsammans ned kompis
April- Självdeklaration, 35:a strålning är slut nu, vinter är
              slut Vår är på G.
Maj- Gjuta blad i betong av Rabarber-blad, nya blodprov ( nr.220 )
Juni- Studerande för snigel-massmördare, magnetröntgen, och
              4:a gången inlagt på sjukan sedan jul...
Juli- Fiska med mågen (Lax på 1,4 kg.), smultronstället i Söderköping.
Augusti- Igen på sjukan, "TOVE STYRKE" på linköping festival.
September- skicka pensionerade till thailand för att spara pengar, jag
              väntar kvar på att fackförbundet ska ring mig, Brevet var
              mycket längre vilket jag skickade till tidningen....
Oktober- "kry på dig" kortet från facket, fick krampanfall hemma.
November- Stockholm Holländska ambassaden, för en nytt pass.
              36 dagar kvar till julafton, räv bor under vårt pool däck...
December- Följetong "Paketet" 55 dagar innan leverans, vi köpte
              en ny bil ( Kia Venga Komfort, en vit ) och såld min och
              frugans bil, Jul var hemma detta året, inte på sjukan som 2010

Att vara, är att vara, i framtiden !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar