( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

måndag, januari 23

Snöslunga heder.

Helgen flyger förbi, måndag start av vecken igen.
igår kom ca 6 cm snö här rund huset, vackert och
ljus igen men för hur länge.....
Jag har inte skotta snö och tänker inte göra det
för de ligger minst 10 cm, snöslunga heder.

Idag blir det kontakta LAH, jag ska på torsdag till
sjukan för röntgen men jag vet inte om det går.
Jag hosta hela tiden och då kan jag inte ligga stil
och jag hoppas LAH kan hjälpa mig med ändra
tid för röntgen.

Apoteket blir första stoppet på eftermiddag, för
jag behöver nya medicin, apoteket vid sjukan
är det ende apoteket som ger receptbelagt medicin
som är utskriven, och ingen ersättning.

Att vara, är att vara,.....original 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar