( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, januari 22

Förlåt svärmor

Först måste jag säga förlåt till svärmor och gubbe.
Förlåt att vi inte kom äta hos er igår kväll,men jag mådde
inte bra svullen i ansiktet och händerna och hade feber.
Hoppas vi kan snart komma att äta hos er....

Jag har skickad in ett förslag till namn för linköpings
nya stadsdel, "Mellanrum " vad tycker ni ?
Det är en "plats" rum mellan olika stadsdelar, jag
tycker det passar bra, kanske man vinner en Ipad...
Vi få veta det efter 31 januari när tävling slutar...
-------------------------------------------------------
                     Länk till tävling !!             
          Vad ska vår nya stadsdel heta ?                                
-------------------------------------------------------
Dom på SMHI sa att vi skulle få 1 decimeter snö, nu
undrar jag bara hur dom räknar, i längd eller kvadrat.
För att mäta i höjd stämmer absolut inte....
Jag säger att vi ska ha snö, nästa veckan rund fredag
lördag och det kan bli upp till minst 1 decimeter !!!
Ont i knä betyder snö över 10 dagar, jag hade ont i knä
båda på tisdag och onsdag....

Att vara, är att vara,.....om 10 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar