( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, februari 4

-18,9 grader, Whiskey-team gick på mässan

Vinter hålar i sig, -18,9 grader,och naturligtvis var
det den kallaste kvällen tills nu,och igen var det den
kvällen att whiskey-team gick på mässan
Smakade olika fina whiskey,men jag var lite besviken
över antalet sortiment som fanns bland whiskeys
Cirka 10 stånd mindre än före året och ingen marknad
eller hur man ska kalla dom
Jag har må bra hela kvällen särskild för jag fick ta min
medicin ca 2 timmer tidigare än vanligt,
Jag tackar mina mågar och målaren för en trevligt
och successivt whiskey kväll













 Nya dag nya chanser, vad idag blir för dag vet jag inte
och vi har inte planerad någonting heller.
Troligtvis blir det handla vid flamman eller signalen men
mer tro jag inte vi anstränga oss
Om det skulle vara något intressant,då hör ni det imorgon
via denna sida

Att vara, är att vara,  tja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar