( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, februari 3

Nödvändiga recept

....( Väldigt tidigt vaken 04.45 igår ) , men vem bryr sig.
Varit igår till sjukhusets apoteket för hämta ut medicin.
Äntligen sparade recept på apotek kan jag inte hämta
ut den nödvändiga recept före 10:e februari, men jag
fick nytt recept från läkare som jag kunde hämta ut nu...
Underbart med LAH.....

Samtidigt vi var ute på stan gick vi till banken för att
utföra lite ärende, alltid jobbigt att behöva gå in till
banken ( skit samma om det är handels eller Swedbank )
Clasi sjön var nästa stop och där blev det en väderstation.
Yepp, sån som ger inne och ute temperatur, barometer,
luftfuktighet inne och ute, och naturligtvis en klocka.
Kul att nu kunna ser att 0500 ( 2012-2-3 ) är det kallt, det
är minus 16,2.graden..

Ikväll är det dags, jag går med mågen 1 och 2 och målaren
till whiskey expo / mässan i kupolen.... testa olika sortens
whiskey.... det bli spännande

Att vara,är att vara,.....på mässan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar