( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, februari 7

♥ Att vara, är att vara, med dig ♥

Nu är det över 420 dagar att jag fick beskedet cancer
och att jag började denna blogg / dagbok.
Mycket har hänt,men jag väntar kvar på det beskedet
man drömmar om, du är frisk.

Och då hände det, dom ringde igår morse från lungmedicinska,
Om jag kunde komma för det var ett återbud, och för att jag
bo i linköping ringde dom mig först. ( Lucky me )
Jag träffade min läkare och han berättade mig att tre av dom
fyra tumören var som förväntad, men den fjärde hade vuxit ( skit )
Okej, jag fick ny remis för strålbehandling, vilken kommer
slutet Mars, början April, då blir jag inlagt på sjukan för den
behandling.....

Gjorde på eftermiddag en ny sked i björk,vet inte varför
det blev bara så, kvällen var dock ganska relext, problemet
var att jag hade väldigt svårt att sova på natten...
Troligtvis orsak är beskedet............

Att vara, är att vara, med dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar